Wijzig uitgaande e-mail server
Steeds meer Internet providers blokkeren de standaard e-mail port om spam tegen te gaan. Het directe gevolg is dat e-mail niet meer verstuurd kan worden als je gebruik maakt van de e-mail server van ZebraSite voor uitgaande e-mail. Het is dan ook van belang om te controleren of de instellingen binnen Outlook of Windows mail goed staan.
Handleiding Windows mail / Outlook express en Outlook
- Open uw Windows mail / Outlook express of Outlook
- Klik op Accounts in het menu Extra.
- Klik onder E-mail uw e‑mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen.
- Klik op de tab Servers en geef vervolgens de nieuwe e-mailserver op in het vak Uitgaande e-mail (SMTP). Deze mailserver is afhankelijk van wie uw Internet Provider is. ZOEK UW PROVIDER IN DEZE LIJST.
- Klik daarna op de tab Servers schakel vervolgens onder Server voor uitgaande e-mail het selectievakje Voor deze server is verificatie vereist uit.
Mocht deze handleiding niet van kracht zijn voor uw e-mail programma twijfel niet en neem dan even contact op met 06-48442246.
Webmail
Deze mededeling heeft geen gevolgen voor gebruikers van webmail. U kunt altijd gebruik maken van webmail. Ga daarvoor naar www.zebrasite.nl/webmail